Facebook Pixel
Papiery

TIMES biały papier do zawijania 28x34cm 30gr tłuszczoodporny, op. 1000 ark. - Papier do żywności - Papiery - Opakowania

Papier do żywnosci "Times" arkusze

Papiery
Dopłata SUP: Brak
Brands:
Dostawa: paczkomat
SKU: 169.12
Personalizacja: Nie
Długość: 280 mm
Szerokość: 340 mm
Materiał: papier
kształt produktu: prostokątny
liczba komór: 1
Powleczenie: bez powleczenia
Kolor: biały
Seria: markowy produkt, ekologiczne
Zastosowanie: do ciepłych, do zimnych, sery, wędliny, pieczywo, na wynos, street food , kebab/burger, frytki, nuggetsy, gastronomia, catering
Marka: Garcia de Pou
Opakowanie [szt.]: 1000
GTIN / Kod kreskowy: 8420499169125
Więcej informacji
120,50zł 97,97zł
Sztuka 0,10zł netto
W magazynie
Magazyn Ilość Dostawa
Magazyn główny83Natychmiast

Papier do żywności 30gr. w arkuszach.

Nadruk gazety " Times" został wykonany farbami kompostowalnymi, kontakt z żywnością może mieć tylko strona niezadrukowana.

- BPA-free,

- certyfikat PEFC (zrównoważona gospodarka leśna).

Papier pergamin przeznaczony jest do pakowania żywnośći, dodatkowym atutem papieru do dań na wynos jest fakt że nie przepuszcza wody i tłuszczu.

Ze względu na swoje bezpieczeństwo, papiery spożywcze, sprawdzą się do bezpośredniego kontaktu z żywnością.

Papier w arkuszach jest wykorzystywany w branży spożywczej, sprawdza się jako papier do sera, papier do wędliny, pasztetu itp. Dzieki niemu produkty nie obeschną i pozostaną długo świeże.

Papier pergaminowy jest gruby i wytrzymały, ma wysoka odporność na rozrywanie, pozwala na pakowanie nawet bardzo gorących dań.

Papier do żywności jest niezbędny  w punktach gastronomicznych serwujących jedzenie na wynos typu: bary fast food, food trucki.

Papier pakowy zabezpiecza przed wydostaniem się sosu na zewnątrz, to idealne opakowanie na frytki i inne dania fast food. Często stosowany jako papier na burgera lub do wykładania tacek kraft.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą papierów oferowanych przez naszą hurtownię.

 

 

Napisz własną recenzję
Nie możecie Państwo dodać opini o produkcie, ponieważ jeszcze go nie kupiliście.